Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Klant contact registratie

Alles wat nodig is voor het te woord staan van de
gemeentelijke klanten, zowel aan de balie als telefonisch.

In het KCS vindt u alles wat nodig is voor het te woord staan van uw klanten, zowel voor de bezoekers aan de balie als telefonisch. De redenen voor klanten om contact op te nemen met de gemeenten verschillen enorm. In de meeste gevallen gaat het om het vragen van informatie over allerlei uiteenlopende zaken.

 

klantcontactregistratie

Waarom voor ons kiezen?

 

Turnkey oplossing

Snel up-and-running met standaard werkprocessen om zaakgericht werken snel uit te rollen in uw organisatie

 

Ontzorgt

De InProces Cloud ontzorgt met een up-time van 100% en maximale veiligheid volgens de ICT Beveiligingsrichtlijnen (opgesteld door Nationaal Cyber Security Centrum)

 

Big-data

De content wordt opgeslagen in een Big-data ready database systeem (ook gebruikt door e-bay, foursquare, expedia, etc.).

 

Altijd en overal toegang

Mobile-first is de basis voor alle oplossingen die worden ontwikkelt.

"De rijke functionaliteit van InProces helpt de groei beheersbaar te houden"

Arvid Janssen

Universiteit van Amsterdam

 "Brein is een bedrijf met een duidelijke kerntaak: InProces blijven ontwikkelen en goed en flexibel aansluiten op de klantbehoefte."

Jan Broos

Hogeschool van Amsterdam

"Door het responsive portaal kunnen we volledig regie voeren door de hele keten."

Sander Roelofs

Gemeente Rijssen-Holten

"De betrokkenheid en de ontwikkelroute van de leverancier m.b.t. het product geeft ons een positief gevoel."

Ron Nijhof

Delfland